Po trudnej drogi na wyspie, po 24 godzinach bez snu

Po trudnej drogi na wyspie, po 24 godzinach bez snu, po nerwowym stresem przed podróżą do Tajlandii, wszystkie doświadczenia i niepokoje zniknęły na kilka sekund, tak szybko, jak przyjechaliśmy na wyspie Phi Phi Don, wszystkie negatywności z ciężkiej drogi zniknął natychmiast, więc uderzony przez piękno i charakter tej niezwykłej wyspy. Powrót w Kijowie, 2 miesiące przed wyjazdem zaczęliśmy wybrać hotel, oglądałem wszystkie opcje, ale wybrać najlepszy hotel na prawie 2 tygodnie przed wyjazdem. Nasz hotel – Bay View Resort 3 *, wszystkie oczywiście mamy nadzieję na najlepsze, ale na 3 * to jest naprawdę dobrym rozwiązaniem, powiem, że szukamy jest domek, który jest oddzielny dom dla pary, ale niestety nie spotkałem, ale nie zamówiliśmy transfer z molo), więc musieliśmy iść trochę, ale ponieważ Phi Phi Don wyspa nie jest zbyt duża (lub nawet mały) spacer był na naszą korzyść, byliśmy w stanie spojrzeć na kawiarnie i sklepy znajdują się w pobliżu.

Dostęp do hotelu poprzez plaży, odbiór jest tuż nad brzegiem morza, tuż tuż przy plaży znajduje się restauracja, a wieczorem umieścić stoły na piasku, a goście mają okazję podziwiać piękne zachody słońca! Nawet na plaży, przed wejściem do pomieszczeń, jest masaż tajski, jest to duży namiot, maksymalnie trzech osób, które potajemnie masażystka w dowolnym momencie, aby pomóc Ci się zrelaksować. Ogólnie rzecz biorąc, całe terytorium Bay View Resort 3 * jest bardzo zielono, dużo uprawy storczyków, wiele palm i innych egzotycznych roślin.

Jeśli chodzi o faunę wyspy Phi Phi Don, wtedy dużo nieprzyjemnych śliskich stworzeń mieszkają tam na przykład dużo żaby, węże, jaszczurki wszystkich, ale nie możemy nic na to poradzić, to nie tylko w naszym hotelu, a wokół wyspy, więc to egzotyczne mieliśmy szczęście, że jaszczurki choć nie widać), a następnie pogłoski, że turyści widzieli na Phi Phi Don te jadowite jaszczurki! Oto nasz domek jest oddzielny dom z tarasem, jesteśmy zadowoleni, chociaż nie zhidi sam, a my osiedlili się w domu gekon, jaszczurka jest bardzo mała, ale bardzo głośne dźwięki i piszczy to często!